• 7985
  • 542 مرتبه
  • 05/20/1401

فریب بزرگ کرونا

فریب بزرگ کرونا

مردم ایران بلکه مردم دنیا در این جریان کرونا بازی و فریب خوردند، عجیب است که به این سادگی و راحتی فریب  خوردند ، فکر نمی کردیم این فریب بزرگ این قدر راحت رخ دهد.

 خیلی ها فکر کردند بیماری آمده و خطرناک است و کشورهای بزرگ جهان همچون آمریکا، انگلیس، روسیه و چین برای آن ها واکسن ساختند تا مردم بیمار نشوند .

 این نهایت ساده لوحی است ، زیرا همه می دانیم که این کشورها به منزله گرگ هایی هستند که به دنبال صدمه زدن به ملت های جهانند، چه شده که اکنون دلسوز مردم دیگر کشورها شدند و می خواهند مردم را از مرگ نجات دهند؟!

در این جریان کرونا با ارائه آمار غلط و ایجاد جنجال و هیاهو مردم را ترساندند تا واکسن بزنند و پر واضح است که هدف از این هیاهو این بود که مردم را مجبور به تزریق واکسن کنند و به سخت گیرانه ترین شکل واکسن را اجبار کرده و واکسن گریزها را تهدید و از بسیاری از مسائل محروم کنند .

 اگر کسی فکر می کند که این اجبار و تهدید و .... برای سلامتی بوده واقعا ساده و خام است، مافیای غذا و دارو هزاران هدف دنبال و پشت این واکسن دارند و هزاران نقشه برای این واکسن ها کشیده اند .

🔸 حداقل این نقشه ها، تحمیل هزینه سنگین بر تمامی کشورها، ایجاد بحران اقتصادی و تحت فشار قرار دادن مردم از نظر اقتصادی و در نتیجه فقیر کردن مردم دنیاست. مشاهده کردیم که در این دوران کرونا کشورهای بزرگ سود های کلانی از فروش واکسن برده اند.
 

🔸 هدف دیگری که این مافیا به دنبال آن بوده و هست کم کردن جمعیت جهان است، از نظر آنها بخشی از مردم زمین اضافه و مزاحم هستند و باید تدریجا از بین بروند.
اکنون دنیا شاهد است که چگونه مرگ میان مردم افتاده و انسان ها نوبتی جان خود را از دست می دهند، متأسفانه بزرگ و کوچک هم ندارد و همه را فرا گرفته، البته هدف آنها در درجه اول بزرگسالان است که ماندنشان به نظر آن ها نفعی ندارد و باید از بین بروند.
 

🔸 هدف سومی که به دنبال آن هستند کنترل مردم جهان است تا مانند برده به آنها دستور دهند و آن ها را از همه نظر تحت نظر خود داشته باشند و به خود وابسته کنند، تا جایی که هر لحظه ای اراده کنند بتوانند مردم را از بین ببرند.

 بیمار کردن مردم جهان و درگیر کردن آن ها با بیماریهای پر هزینه مانند سرطان، بیماری های خود ایمنی، آلرژی های مختلف و... نشان می دهد که مافیای غذا و دارو روی سود فروش داروی این بیماری ها حساب ویژه ای باز کرده  و کارخانه های داروسازی جهان این روزها سودهای کلان به جیب می زنند و دسترنج مردم را غارت میکنند.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط