• 7988
  • 510 مرتبه
  • 05/20/1401

چرا واکسن زدند؟

چرا واکسن زدند؟

سوالی که می خواهیم اینجا مطرح کرده و درباره آن بحث کنیم این است که چرا مردم واکسن زدند؟! البته نکته ای که قابل ذکر است این است که تعداد زیادی از افرادی که اکنون به عنوان واکسن زده ثبت شده اند، در عمل واکسن نزده اند و فقط کارت آن را گرفته اند و افراد زیادی اینطورند.

اگر بخواهیم کلی تر به مسأله نگاه کنیم باید دو سوال را مطرح کنیم:
چرا مردم واکسن زدند؟
چرا مردم کارت واکسن گرفتند؟

 این نکته قابل ذکر است که کسی که واکسن تزریق کرده یا کارت واکسن گرفته لزوما معنایش این نیست که به واکسن اعتقاد دارد، بلکه بیشتر آن ها بخاطر ترس از عواقب نداشتن کارت واکسن مجبور به این کار شدند، مثلا می خواهند مسافرت کنند باید کارت واکسن داشته باشند، می خواهند کارهای بانکی و اداری انجام دهند باید کارت واکسن داشته باشند، می خواهند شاغل باشند باید کارت واکسن داشته باشند، می خواهند سوار مترو شوند باید کارت واکسن داشته باشند، می خواهند به سفر اربعین بروند، باید کارت واکسن داشته باشند، می خواهند جواز کسب خود را تمدید کنند باید کارت واکسن داشته باشند و .... بطور کلی ایجاد رعب، وحشت و محاصره  مردم باعث شد تا عده زیادی به این فکر بیفتند . متأسفانه مافیای دارو و درمان با این روش های کثیف مردم را وادار می کند که واکسن بزنند .

 البته بخشی از این اجبار و اصرار برای تزریق واکسن بخاطر آماری است که باید وزارتخانه ها به سازمان های جهانی ارائه دهند تا مورد تشکر و تقدیر آن سازمان ها قرار گیرند و به تبع منافع شخصی ای نیز برای آنها داشته باشد، شاید به خاطر همین منافع شخصی حاضر شدند مردم را در معرض خطر قرار دهند.

 اینقدر منافع واکسن زدن برای وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا ضروری و مهم است که حاضرند مردم را بخاطر تزریق واکسن در معرض خطر نابودی قرار دهند. البته شاید دست اندر کاران از روی جهل و بی اطلاعی مردم را به واکسن زدن اجبار می کنند، ولی این بی اطلاعی از خطرات واکسن کم نمی کند!

💠 عده ای از مردم علیرغم همه این فشار ها و محدودیت ها تاکنون مقاومت کرده اند و چند میلیون نفر دوز اول را هنوز تزریق نکرده اند و این مایه امیدواری است، افراد زیادی هم دوز دوم و سوم را تزریق نکرده اند و به اجبار آن معترضند، امیدواریم این آگاهی مردم روز به روز بیشتر شده و منجر به نتیجه شود و اجبار بودن واکسن ملغی گردد.

 چیزی که ما به دنبال آن هستیم نجات دادن مردم از دامی است که برای آن ها گسترده شده که همان نقشه نابودی به هدف کم کردن جمعیت جهان و دستکاری در ژن مردم است تا تغییر و تحول جدی در آن ها رخ دهد و عقاید و سلامتی خودشان را از دست بدهند که این کار منافع بسیاری برای مافیای غذا و داروی جهان دارد .

 در حقیقت این واکسن یک نوع بیمار کردن اجباری است، با تزریق واکسن می خواهند مردم را بیمار کنند تا مردم برای درمان و دارو و آزمایشات و .... مجبور شوند مبلغ هنگفتی پرداخت کنند و در نهایت این مافیای غذا و داروست که سود می برد .

 طب اسلامی به موقع و در بهترین زمان مطرح شد تا این در این بزنگاه تاریخی مردم را آگاه کند و حقایق را به مردم نشان دهد . امیدواریم روزی همه مردم بیدار شوند و به منقضی شدن طب شیمیایی ایمان بیاورند و با انتخاب طب اسلامی، سلامتی و درمان بدون عوارض را تجربه کنند .

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط