• 6833
  • 2129 مرتبه
  • 1401/02/05 05:01:18 ب.ظ

درمان ایدز  از طریق طب اسلامی

درمان ایدز  از طریق طب اسلامی

درمان شدگان : (درمان ایدز  از طریق طب اسلامی)

 دلیل ترس علوم پزشکی از گسترش طب اسلامی را در درمان شدگان این طب جستجو کنید .

اظهارات بیمار به شرح ذیل می باشد 

سلام. همسرمن بخاطر ذات الریه بستری بود که باتوجه به علایمی که داشت دکتر مشکوک به بیماری ایدز شد .

 بعداز دوبار آزمایش که هردوبار مثبت شد ازمن و دخترم هم آزمایش گرفتن، متوجه شدن که ماهم این بیماری رو داریم و وارد مرحله ی ایدز شده ایم ( یعنی مقدار CD4 در بدن ما خیلی پایین اومده بود و ایمنی بدن ما بسیار ضعیف شده بود بطوری که خودِ من تقریبا کل زمستون رو مریض بودم در هرماه دست کم ۲۰روزش رو بیماربودم و بخاطر یه سرماخوردگیِ ساده گاهی ۴هفته دارو (شیمیایی پر از عوارض ) مصرف میکردم و خوب نمیشدم ) .

تا اینکه ازطریقی متوجه شدم که آیت الله تبریزیان بیماری ایدز رو درمان می کنند، تماس گرفتم و مشاوره گرفتم و داروها برام ارسال شد بعد از ۲ دوره پی درپی که داروها رو مصرف کردم حال عمومی من خیلی بهتر شد عفونتهام برطرف شد و حتی لکه های روی زبانم که دوسال می شد پیدا شده بودن هم برطرف شدن .

 آزمایش که دادم دکتر گفت آزمایشت منفی شده !!! یعنی هیچ ویروسی توی خونِ من گزارش نشده بود. (عکس های آزمایشات نیز موجود می باشد) 

 آیت الله تبریزیان : بسیاری از درمان شدگان طب اسلامی، با داروهای شیمیایی راه درمانی نداشتند ومحکوم به بیماری تا آخر عمر بودند.

 دیکتاتوری درمانی این است که باید با طب شیمیایی درمان شوی، واگر طب شیمیایی قدرت درمان این بیماری را ندارد باید بیمار بمانی وحق مراجعه به روش درمانی دیگر نیز وجود ندارد .

 موارد درمان شده از این قبیل، در پزشکی شیمیایی محکوم به تحمل بیماری تا ... می شدند (با جان مردم بازی نکنید) 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}