• 7918
  • 558 مرتبه
  • 05/13/1401

پزشکی حاکم

پزشکی حاکم

 اتفاقات اخیر و ضعف و ناتوانی طب نوین باعث شد تا مردم کمتر به صحبت های پزشک حاکم گوش دهند و این پزشکی دیگر اعتبار سابق را ندارد.

 در جریان کرونا مردم فریب خوردند و بعضیها متوجه این فریب و عوارض واکسن و اهداف واقعی هیاهوی کرونا و واکسن شدند و فهمیدند چه کلاهی بزرگ بر سر آن ها رفت و اگر هنوز با سیل عوارض واکسن مواجه نشدند خیلی زود آثار بردگی نوین، خواری، و صدها مشکل دیگر را خواهند دید.

 برای اتفاقی که افتاده بسیار متأسفیم و انتظار داریم مردم نسبت به حرف بهداشت و درمان با شک وتردید نگاه کنند و زود باور نکنند، زیرا این مافیا جهان را به آزمایشگاه بزرگ تبدیل کردند، موفق کسی است که از این آزمایشگاه سالم بیرون بیاید.

 این مسأله باید مرتب گوشزد شود و آنقدر فعالان طب اسلامی آن را تکرار کنند که نزد مردم حالت تنفر بوجود آید و بتوانند دروغ را از راست تشخیص دهند . الحمد لله تمام فعالان طب اسلامی صحیح و سالم از تمام بحران های مصنوعی و ساختگی مانند آنفلوآنزای پرندگان، آنفلوآنزای خوکی، تب کنگو، سارس، ایدز، جنون گاوی، کرونا، آبله میمون، زگیل تناسلی، ایدز خراسانی، تبخال تناسلی و دیگر بیماریهای ساختگی بیرون آمدند .

 خوب است از مردم سوال شود که این بیماری ها کجا رفت؟! آن سی درصد از مردمی که مبتلا به فشار خون بودند کجا رفتند؟! به ما مراجعه کنند تا با یک دارو و یک حجامت فشار خون آن ها را ریشه کن کنیم ، البته در حقیقت فشار خونی در کار نبود و نقشه جدید مافیا بود برای فروش دستگاه های سنجش فشار خون و داروهای آن .

 مردم عزیز برای ترفندهای بعدی مافیای غذا و دارو آماده شوید و با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای پر عارضه و انجام آزمایشات متعدد و پر ضرر سلامتی خود را به خطر نیندازید. هر کس بیمار است به طب اسلامی مراجعه کند تا به آسانی درمان شود و حقیقت دروغ بودن برخی از بیماری ها را بفهمد. البته متأسفانه با واکسن ها مردم دچار تغییراتی شدند خصوصا افرادی که واکسن خارجی تزریق کردند دیگر حالت سابق را ندارند و از عوارض واکسن ها رنج می برند.

متأسفانه مافیای دارو و درمان بارها صدمات جبران ناپذیری به بشریت زده، معلوم نیست چند بار دیگر انسان باید گزیده شود تا متوجه واقعیت شود، پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله میفرمایند: مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمیشود، ولی متدسفانه مردم چند بار از طب شیمیایی گزیده شدند

با وجود طب پیامبر و اهل بیت علیهم السلام چه نیازی به طب هاریسونی است؟! با وجود داروهای اسلامی  چه نیازی به دارو های شیمیائی است؟! با وجود ایمان و اعتقاد مستحکم چه نیازی به شکیات است؟!

 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}