• 7997
  • 498 مرتبه
  • 05/22/1401

سبک زندگی

سبک زندگی

یک سبک زندگی غربی وجود دارد و یک سبک زندگی مبتنی بر شرائع آسمانی اسلامی یا مسیحی اصیل، در انتخاب سبک زندگی امروز تمام بشر مجبورند سبک زندگی غربی را انتخاب کنند چون فعلا این فرهنگ در تمامی دنیا حاکم شده .

 اگر کسی میخواهد سبک زندگی اسلامی یا شرائع دیگر را انتخاب کند یقیناً همراه با سختی و مشقت خواهد بود .

 ولی چیزی که ما شاهد آن بودیم و آن را لمس کردیم این است که لازمه زندگی غربی بی ایمانی، بی دینی، بی بند و باری و از دست دادن ارزش هاست، چه برای خانم ها و چه برای آقایان .

 و در مقابل سبک زندگی اسلامی که در گذشته تا حدودی حاکم بوده لازمه اش ایمان، دین، عفت، ارزش های انسانی و کرامت بشر است که در آن محفوظ خواهد بود .

ملتی که سبک زندگی خود را اصلاح نکنند نمی توانند به موفقیت برسند، اولین گام برای رسیدن به موفقیت اصلاح سبک زندگی است .

 تصور نکنید بتوانید در سایه زندگی غربی فرزند مؤمن داشته باشید زیرا غرب بیهوده و بی دلیل از دین و معنویت جدا نشده و فاصله نگرفته؛ مگر اینکه سبک زندگی خود را تغییر داده و قهرا بی دین وبی بند و بار شده .

 کمی تأمل کنید و در حال ملت ها دقت کنید، ملت هایی که دنبال زندگی غربی رفتند، رفته رفته بی دین و بی عفت شدند و آرام آرام حجاب و حیا را کنار گذاشتند و به تدریج ناهنجاری های زیادی مانند ازدواج سفید، روابط نا مشروع، همجنس بازی، ازدواج با محارم، از بین رفتن بنیاد خانواده، خودکشی، ارزش دادن به مادیات و... در آن جوامع پدید آمد.

 چه بخواهید و چه نخواهید فرهنگ غربی باعث فساد، گسترش روابط نامشروع و سست شدن بنیاد خانواده خواهد شد، این یک امر کاملا مسلم است.

 تمام بیماری‌هایی که شایع است و به شکل گسترده و فراگیر مردم را مبتلا و گرفتار می‌کند و آن‌ها را مجبور به استفاده از دارو به شکل مداوم می‌کند، به شکل عمدی و با این سبک زندگی ایجاد شده است .

  مانند: دیابت، فشار خون، چربی خون،  چربی کبد، بیماری های معده، سرطان ها، ام اس، کرونا و بیماری‌های دیگر حتی مانند زانو درد، کمر درد و گردن درد .

 این‌ها به شکل عمدی ایجاد می‌شوند، مثلا با دستکاری و اضافه کردن مواد مضری در نان، آب شرب، داروهای مصرفی، شویندها و کل موارد مصرفی مردم، که باعث ایجاد این بیماری هاست .

 اگر مردم دیابت می‌گیرند بدانند که اکثر این ابتلاعات عمدی بوده و هدف از آن ایجاد یک تجارت جهانی عظیم است، مثل فروش بی رویه داروهای دیابت همچون متفورمین، گلی بن کلامید، انسولین و.... که تمامی ندارد و شرکت‌های دارویی از این منبع میلیاردها دلار به جیب می‌زنند.

  بعنوان مثال شکر مصرفی موادی دارد که باعث ایجاد برخی بیماری ها همچون دیابت می‌شود، یا مثلا نمک تصفیه شده به گونه ای ساخته می‌شود و موادی دارد که ایجاد فشار خون میکند، یا مثلا روغن های نباتی موادی دارد که باعث چربی خون و گرفتگی کرونر قلب میشود، و همینطور مثال های دیگر .

 در کنار بیماری هایی که از غذاهای ناسالم ایجاد شده بسیاری از بیماری ها بخاطر مصرف داروهای شیمیایی است، چون آسیب شدن به بدن و عوارض مختلف جزء لا ینکف داروهای شیمیایی است، برای مثال همین اواخر مشخص شد که داروی رانیتیدین که معروف ترین داروی شیمیایی برای بیماری های معده است سرطانزا شناخته شد.

 با این کار افراد پشت پرده یک چرخه کامل درست می کنند و به مردم از چپ و راست ضربه می زنند و مردم را مجاب می کنند که به آنها پول پرداخت کنند.

 تنها راه نجات از این مشکلات دوری از  سیستم بهداشت و درمان و به دنبال آن جایگزین  کردن طب اسلامی و سنتی و غذاهای ارگانیک، و پرداختن به سبک زندگی پدران و اجداد خود است، زیرا این سبک زندگی مدرن و سازمان ها جز بدبختی برای مردم چیزی نیاورده است.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط