• 8404
  • 327 مرتبه
  • 10/14/1401

غُرّه نشوید

غُرّه نشوید

❇️ امروزه یک سرما خوردگی و یک آنفلوآنزا شایع شده و عده ی زیادی از مردم مبتلا می شوند، مراقب باشید، طبق تحقیقات و نظرات برخی از کارشناسان این بیماری عَمدی است و به وسیله گازهای کمتریل ایجاد شده است . این گازها که از بعضی از هواپیماها به شکل خط صادر می شود در حقیقت یک نوع ویروس است که در هوا پخش می شود و هوا را آلوده کرده و مردم را گرفتار می کند.

🔺 البته احتمالات دیگری همچون آلوده کردن آب ها، تقویت امواج فایوجی و .... نیز مطرح است که قابل بررسی است. 

📌 و مافیای غذا و دارو اهدافی به دنبال این کار دارند و می خواهند بگویند که کرونا برگشته و مردم را مجبور به واکسن زدن کنند تا از شرّ واکسن هایی که رو دستشان مانده خلاص شوند و سودهای کلانی از اموال دولتی به این وسیله به جیب بزنند .

💠 ولی راه پیشگیری ساده است: 
1️⃣ در استفاده از داروی امام کاظم علیه السلام اصلی تعلّل نکنید.
2️⃣ حتماً هنگام احساس سرما خوردگی یا حتی قبل آن خودتان و فرزندانتان را گرم کنید.

🌀 معمولا کسی که کنار یا نزدیک بخاری باشد سرما نمی خورد .

⭕️ البته مشکل اصلی این است که خیلی ها صفراوی مزاج هستند و در درون احساس گرما می کنند و به همین خاطر در معرض هوای سرد و سرما قرار می گیرند تا کمی حرارت درونی شان کم شود و همین باعث بیماری آن ها می شوند، غافل از اینکه هوای به اصطلاح آزاد امروزه آزاد نیست و پر از سم آلودگی ویروسی ناشی از کمتریل است .

⚠️ و مافیای غذا و دارو برای این مسأله نقشه های شومی ریختند و جیب خود را آماده کردند تا ازین فرصت استفاده کرده و سود کلانی کنند.

〽️ بنابر این در این چند روز دوستان غُرّه نشوند و دندان روی جگر بگذارند از هوای آزاد و لذت بردن از هوای سرد صرف نظر بفرمایند و کمی گرما و کنار بخاری بودن را تحمل کنند تا این توطئه جدید نقش بر آب شود .

🔰 برای همگان آرزوی سلامتی داریم،  حتماً وعده نهار را حذف کنید و سُنّت معاویه را کنار بگذارید تا سالم باشید .

🔱 البته خوردن یک قاشق مربا خوری عسل و هفت عدد سیاه دانه در این فصل توصیه ی امام رضا علیه السلام است که اهمیت زیادی دارد.

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط