• 8418
  • 306 مرتبه
  • 10/15/1401

مردم دنیا

مردم دنیا

🔺 مؤمن همواره محزون، غمناک، ناراحت و مظلوم است، حق و حقوقش مصادره شده، فضائلش انکار شده، کمک ها و کارهای خیرش جواب داده نمی شود بلکه حتی بخاطر آن ها مواخذه میشود .

💢 بدانید هر کس در این دنیا اسم و رسم پیدا کرده یا در این دنیا منعم باشد سهمی از ایمان ندارد .

📌 شما فکرش را بکنید اگر کسی در این دنیا یک دارویی  که قادر است بیماری آلزایمر را اندکی بهبود ببخشد را بسازد، اگر این فرد مؤمن و مسلمان نباشد به صورت گسترده برای تبلیغ می شود و هیاهو راه می افتد و رسانه های دنیا از او حمایت می کنند و ....، زیرا که آن مخترع مؤمن نیست و از جنس خود غربی هاست از او تبلیغ و تمجید می کنند .

🖍 ولی کسی که یک تنه پانصد داروی بسیار مؤثر از روایات اهل بیت علیهم السلام را پیدا و کشف کند نه فقط از او تجلیل نمیشود بلکه مورد انواع اهانت ها و توهین ها قرار می گیرد و مرتب به دادگاه فراخوانده می شود و رسانه های داخل و خارج مرتب او را تخریب می کنند و .....

〽️ البته ما ناراحت نمی شویم چون این کارها مدرک حقانیت و خدائی بودن کار ماست، زیرا چون کارهای خدائی همیشه به این شکل است که دنیا و مردم دنیا با آن برخورد و مقابله می کنند.

⭕️ و همچنین این برای ما سند و مدرکی است برای مؤمن نبودن مخالفین ما و بدین ترتیب حجت بین ما و آن ها تمام شده است، زیرا نه حقانیتی دارند و نه دین و نه ایمان و سزاوار یاری و پیروی و تعریف و تمجید نیستند .

♨️ بلکه برخی از این افراد از خیانتکاران و نواصب و اهل دوزخ هستند، زیرا کسی که روایات اهل بیت علیهم السلام را انکار کند مثل کسی است که خود اهل بیت علیهم السلام را انکار کرده است. 

📍 البته فعالان طب اسلامی توقع تحسین و تمجید از طرف کسی را ندارند زیرا نشر طب اسلامی را وظیفه خود می بینند و اگر مستحق پاداش باشند صرفا آن را از خداوند متعال خواهند گرفت. شاید به همین جهت است که طب اسلامی حامی خاصی ندارد و کاملا مستقل است .

🌐 دفتر آیت الله تبریزیان 

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}