• 9722
  • 195 مرتبه
  • 1402/07/14 05:13:21 ب.ظ

وقتی از یک مرجع رسیدگی درخواست می شود کارش را با اغماض انجام دهد!!!

وقتی از یک مرجع رسیدگی درخواست می شود کارش را با اغماض انجام دهد!!!

رییس نظام پزشکی در مصاحبه اخیر خود می گوید که نظام پزشکی با تعزیرات حکومتی صحبت کرده است که در خصوص تخلفات تعرفه ای پزشکان اغماض شود!!!! او می افزاید: «آنچه مسلم است اینکه تعرفه ها غیرواقعی و دستوری هستند و با قیمت واقعی فاصله بسیار زیادی دارند! و با این روند امکان ارائه خدمات با کیفیت وجود ندارد یا خدمت از دسترس خارج می شود یا کیفیت خدمت افت خواهد کرد و منجر به مهاجرت شغلی اعضای جامعه پزشکی خواهد شد. بنابراین لازم است که یک هوشمندی به خرج داده شود و با اغماض به این شرایط نگاه شود. کمااینکه یک همکار صرفا به خاطر اینکه امورات مطب خود را بچرخاند، ممکن است 20 هزار تومان بیشتر از ویزیت مصوب دریافت کند. حال اگر برای ایشان پرونده تشکیل دهیم و باعث شویم که او در پیچ و خم این رفت و آمدها از ارائه خدمت باز بماند، ضرر بیشتری را ایجاد کرده ایم.»

⛔️‌کدام عقل و منطق قبول می کند برای تخلفی از مرجع رسیدگی به آن تخلف که صرفا وظیفه رسیدگی به آن طبق قانون را دارد خواسته شود در کار خود اغماض کند و موارد تخلفات را چشم پوشی کند؟!!!

⛔️‌سازمان صنفی و خصوصی نظام پزشکی چرا مدام در حال چانه زنی با مراجع مختلف برای حمایت از متخلفین صنف خود است؟

⛔️‌سازمان نظام پزشکی وظیفه قانونی خود که برخورد با متخلفین است را انجام نمی دهد و حالا که تعزیرات حکومتی باید به شکایات و گزارشات مردم در خصوص تخلفات تعرفه ها رسیدگی کند، به این مرجع قانونی مراجعه و وارد مذاکره برای چشم پوشی از تخلفات می شود!!!

⛔️‌در برابر اقدامات فراقانونی و نفوذ و چانه زنی ها و لابی گری های غیرقانونی این سازمان صنفی و خصوصی مردم به کجا پناه ببرند؟

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط