• 8076
  • 536 مرتبه
  • 06/06/1401

معدن علم

معدن علم

چند سوال مهم از مسئولان وزارت بهداشت و درمان جمهوری اسلامی
 

1- چرا با وجود روایات مسلم و متعدد معصومین (علیهم السلام) بر لزوم کم کردن نوشیدن آب و نوشیدن به قدر تشنگی که آیه قرآن (کلوا واشربوا ولا تسرفوا) بر آن تأکید کرده شما اصرار بر نوشیدن زیاد آب می کنید؟ (مثلا حداقل 8 لیوان)
آیا روایات را نخوانده اید؟
 

2- چگونه امام صادق (علیه السلام) مبنای دو وعده غذایی را تأکید می کنند و آیه قرآن را بر لزوم دو وعده بودن تفسیر می کنند، و جناب کلینی یک باب را در کافی برای دو وعده بودن غذا باز می کند، وسیره مسلم عملی اهل بیت (علیهم السلام) اکتفا به دو وعده است، و فتاوای مراجع در استحباب دو وعده بودن است، چگونه نظر پزشکان غرب زده مسلمان خوردن 3 الی 5 وعده در روز می باشد؟ مگر قرآن تاریخ مصرف دارد؟
 

3- چگونه با وجود تصریح قرآن به طیب بودن روغن شحم گاو و روایات متعدد در شفابخشی و فواید آن، وزارت بهداشت به تبع سازمان بهداشت جهانی، تولید آن را ممنوع و آن را مضر برای سلامت بشری می داند؟ مگر ما یهودی هستیم که بخاطر گناه آنها بر ما حرام شود؟
با توجه به مصرف فراوان روغن شحم توسط عاملین به طب اسلامی ما بجز سلامتی چیزی ندیدیم؟ تجربه و آماری که دم می زنید چیست؟
 

4- چگونه با مسلمات روایی و تجربی که بعد از غذا باید آب نوشید (بجز گوشت که با تأخیر باید آب نوشیده شود) ، طب غربی نهی از آشامیدن آب بعد از غذا می کند؟ این چه علم و تجربه ای است که به رخ می کشند؟ کجا این تجربیات را جمع آوری کرده اند؟
 

5- با وجود امر اهل بیت (علیهم السلام) به لزوم مصرف شام (بلکه برای افراد مسن شام مفصلتر) چگونه عده ای جاهل حتی در زمان خود اهل بیت (ع) از خوردن شام نهی می کرده اند، و در زمان ما میگویند که شام را به دشمن بده؟ آیا مگر دستورات دین تاریخ انقضا دارد؟
 

6- چگونه با مسلمات روایی که مصرف نمک را ضمن دستورات سفره غذا قرار می دهند و می فرمایند: سفره بی نمک حاصل ندارد،
آنگاه چند چینی به اصطلاح دانشمند می گویند: سم سفید نمک را از سفره حذف کنید. و شما اطاعت میکنید؟
 

7- چگونه در عرصه ی علم و خلقت انسان، سخنان امیر المومنین (علیه السلام) در مورد خلقت انسان علمی نیست، ولی کلام داروین که اجداد ما را میمون می داند علمی است؟
 

8- چگونه باوجود صدور روایات از چهارده معصوم (ع) مبنی بر توصیه عمومی بارداران به خوردن کندر، پزشکی هاریسونی آن را بیش فعال کننده می داند؟ در واقع آن آهن و ویتامین های شیمیایی شماست که عامل این بیش فعالی است، فرزندان طب اسلامی که مادرشان کندر خوردند بسیار متین هستند، و فرزندان ویتامینی و آهن خورده شما بیش فعال و بعضا اوتیسمی!
و صد تناقض دیگر این نظریات متغیر تجربی با علوم ثابت دینی...
 

9- چه چیزی برای دفاع دارد طبی که با آمدنش به اعتراف آمار جهانی اوتیسم از 1 به 5000 کودک (سال 1970) رسید به  1 به 59کودک (2017)؟ تا جایی که در ایران الآن 700 هزار اوتیسمی وجود دارد.
همچنین رشد سرطان بسیار بالا است، تا جایی که تا 10 سال آینده، 80 درصد مردم با سرطان میمیرند، و به برکت نمک تصفیه شده 30 میلیون ایرانی فشار خون دارند. و هر روز بیماری جدیدی می بینیم. چه دفاعی از خود دارند؟ مگر غذا و داروی جهان دست شما نیست؟
 

10- چگونه زمانی ویتامین دی برای باردار اکیدا ممنوع بود حتی کلسیم دى با 420 میلی گرم ممنوع بود، و حالا مشت مشت ویتامین دی به بارداران تجویز می کنید؟ و الآن دوباره میگویند قضیه ویتامین دی برایمان اثبات نشده است، الان چند میليون باردار چكار كنند جناب دانشمند؟! می شود جواب دهید مگر شما از روی علم و دانش و تجربه حرف نزده بودید؟
اما ائمه ما از روز اول فرمودند كه باردار سويق بخورد تا خودش وفرزندش گوشت واستخوان محكمی داشته باشند.
 

11- اگر مسیر شیمیایی کردن داروها به اصطلاح اکتفا به مواد موثره آلی یا معدنی، یک مسیر موفق برای بشر است و دوران گیاه را به پایان رساند چرا اربابان آن دیگر این مسیر را ادامه نمی دهند؟ و دوباره به سمت گیاهی شدن برگشتند؟ مگر آن پیشرفت نبود؟ مگر آن نتیجه ی علم و تجربه نبود؟ سرتان به سنگ خورد؟
 

12- چگونه راه تحقیق در کلام جالینوس قبل از میلاد و ابن سینا و... جایز است و نمی گویید این ها تاریخی است ومتعلق به زمان خودشان بوده است، ولی وقتی امیر المومنین (ع) و امام رضا (ع) که کاملا عصمت دارند مسائل طبی را مطرح می کنند، مجال برای تحقیق وجود ندارد؟
 

13-  چگونه با تصریح امام صادق (علیه السلام) به مقوله طب اسلامی در برابر دو تن از اطبای هندی در دو جا، که ما دانشی داریم از پیامبر (صلی الله علیه وآله) که برتر از دانش شماست، چطور مقوله طب اسلامی از اساس نفی میشود؟ تکلیف تان را با دین روشن کنید؟
 

14-  چگونه اکنون دم از حدیث (اطلبوا العلم ولو بالصین) میزنید، این حدیث در منابع شیعی نیامده، وناقل آن از اهل سنت خود آن را تضعیف کرده است، حالا طرفدار حدیث شده اید؟ چگونه آن را در مقابل روایات معتبر کافی عَلَم می کنید که «اگر به شرق و غرب بروید علم صحیحی را نمی یابید جز آنکه از ما اهل بیت صادر شده باشد»؟
چه میگویید در برابر روایت معتبری که می گوید انسان بنگرد که علم خویش را از کجا میگیرد؟ چه میگویید در برابر روایات متواتری که معدن همه علوم را اهل بیت (عليهم السلام) میدانند؟

آری بر فرض (ولو بالصین) درست باشد، علم را بجو نه نظرات داروین و هاریسون و هاوکینگ و امثال اینها که بعد همه اش نقض می شود.
بله علم به معنای واقعی هرجا بود ارزش دارد و کلینی ها به شهرهای مختلف سفر کردند برای جمع آوری کلمات گهربار اهل بیت (ع) نه برای چیز دیگر.

آری طلا ارزش دارد ولو در دهان سگ یا زباله دان باشد، و این معنی اش این نیست که برای جستجوی طلا، دهان سگان یا زباله دان ها را بگردیم.

طلا را در معدنش جستجو کن و علم را نیز در معدنش.

فایل های پیوست

{{Media:AttachFiles}}
اخبار مرتبط